Wednesday, July 16, 2008

i dont know why..

so sudden i have this urge feeling utk bercakap mende yg aku lately rasa tak paham. bila aku tanya ani,jawapan dia since 4 taun lepas sama jer sampai sekrang.
penah tak korang jadi insan yg menanti? menanti mende yg pasti. tapi sekrang aku dah jadi tak paham. mende tu jadi pasti ke tak pasti. series aku tak paham. hari2 aku doa seblum tidur. hari2! dan sekrang aku dah kabur. kabur dgn mcm2. aku yg jadi tak pasti.
kita manusia nie tak penah lari dari buat silap. selalu menyimpang dari landasan. tapi aku selalu doa seandainya aku dah jauh dari landasan tu,cepat2 laa aku sedar,cepat2 laa aku naik balik ke landasan yg betul. cuma cepat atau lambat jer utk aku sedar. but at least i've learn. itu yg penting.

dan sekrang aku rasa mcm tak happy sgt. tatau kenapa.

sighs.