Friday, August 22, 2008

virus.

geram gila aku okeh. tak pasal2 memory card aku dua2 nie ada trojan. memang tak pasal2.
mula laa semua laptop yg ada dlm umah nie taleh read card aku.
jahanam btul! dah laa belambak gila gamba tak copy lagi(redhoooo jer laa)
dah format banyak kali pun tak jalan jugak. lama2 ada gak aku humban masuk tong sampah. eiiii. tensen gila okeh.

dah laa aku tgh semangat nak check dust kat sensor camera aku nie. aku rasa misti belambak gila dust. sebab dia dah macam tak berapa mengsensor dgn hebat dah. urgh! urgh!!!!!


trojan! dust! sensor!

urghhhhhh!!

dah laa kalau ada dust,ingat senang nak cuci? mau kena anta nikon centre. mau berbulan duk kat dlm tu. benci okeh. tak kuasa aku. nak raya nanti tade gambo? nak? aku tak hingin.

so,sape2 bleh bg tips gimana mau mencuci dust di sensor? sila jgn bagi ajaran sesat. memang aku emosi nanti.

1 comment:

ismakuzy said...

nak cuci sencor kena dtg jumpe sifu....
bende tu sensitip....kalau calar,,,beli kamera baru ler nampaknyer....
huhuhuuhuh!!!!!!!!!