Friday, September 5, 2008

kenyang.

gila kenyang arinie. makan nasi skit jer. tapi pastu aku gi melantak makan murtabak.
murtabak bukan sebarang murtabak. ini murtabak mengkasar okeh. huhu. orang kuantan or pekan tau laa murtabak ape nie. orang luar aku rasa tatau kot.
aritu 1st day puasa baru aku ckp2 ngan nuyu pasal murtabak mengkasar nie. pastu arinie ada plak orang yg baik hati bagi. special bawak dari pekan lagi tu. huhuhu.

tq iwan. iwan ni my ex.
kapel 4 bulan pastu bye bye. sbab dia ade seorang ex-gf yg sangat saiko. before aku terinvolve lagi jauh,bagi aku chalooo. huhuhu.

dan sesungguh aku benci iwan. till now. tatau sebab ape. sebab dia menyakitkan hati kot.

papepun,tq iwan. jasamu ku kenang bak tugu negara ;)




Note : arinie orang dalam umah nie seme tido awal. kenyang sgt sampai taleh bawak perut. huhu.

No comments: