Friday, January 30, 2009

if only..

..i have the answers to all the questions.

its kinda annoying.
tlg laa paham perasaan saya.
bukan saya mintak utk jadi single. bukan saya mintak utk tidak di takel.
tlg laa jgn cakap kat saya "muka comel takkan tade bf kot". tolong laa.. tolong laa paham yg saya tade jawapan utk soalan seperti tu.
if u want to get married,suit urself. tapi jangan laa tanye bila saya nak kawin. kalau laa saya ade jawapan utk soalan yg terawal tadi. pasti soalan yg kemudian nie saya akan jawap dgn mudah. tapi..
jawapan utk soalan yg terawal tadi pun tade. cemana saya nak jawap soalan yg ini?

tolong laa paham perasaan saya. tido malam saya dah sedikit terganggu angkara soalan2 bodoh ini.

tolong laa paham yg ajal,maut,jodoh,rezeki semua di tangan Allah. dan saya redha.

1 comment:

cc said...

dear..u jwb je "sibuk sgt tny2 nih nk sponsor aku kawen ke?" habis citer kn...tulh phm kn org yg bzbodi nih..tau la kita jaga diri sendiri. len kali u blah je xyah dengar sume tu..drpd menyakitkan ht baik blah..kn kn??