Saturday, July 4, 2009

tak paham.

saya tak paham knapa ada org senang senang jer nak pinjam harta saya. ingat saya beli lori tu guna air ke? ingat tak payah bayar tiap2 bulan kat bank?
bila saya suh sewa,emosi plak. banyak cantik nak pinjam free2 camtu.
bodoh punya org. ingat nie badan kebajikan ke?

pegi laa beli lori sendiri!

ingat aku senang nak beli segala harta aku tu?! aku sikit punya sesaknya hidup nak bayar kat bank,korang senang2 jer nak pinjam. dah laa bukan family aku pun.

bangang!

dan saya sgt benci kat org yg pandai2 cadangkan lori saya dan cadangkan diri dia sebagai driver. tak paham knapa ada org camni.

2 comments:

Ida Izwani said...

siapakah yg mencadangkan diri dia jadi driver tu??

ismakuzy said...

lain kali suh orang tu beli "optimus prime"
takyah pakai minyak,panggil jer terus datang....takyah pakai driver....
wakakakakakakakk!!!!!