Saturday, May 22, 2010

saya dah pernah janji takkan mengeluh pasal kerja lagi. tapi ape kan daya saya manusia biasa. punya emosi. punya perasaan. punya akal fikiran. dan saya rasa org lain pun ada kan.
dugaan Allah bagi kali nie besar. saya sendiri buntu mati akal nak fikir penyelesaian utk segalanya.
kalaulah saya seorg profesor serba tau. kalaulah saya seorg ahli fikir. kalaulah..
doa saya hanya satu. kalau betul saya salah saya puncanya,berikanlah saya petunjuk. kalau bukan saya yg penyebabnya,berikanlah saya petunjuk jugak.
saya tak tunding jari kat sape sape.
ini semua tanggungjawab semua. tapi terkilannya saya bila hanya saya yg dikatakan punca segalanya.

ingatlah..
1 jari tunding saya. 3 jari tunding jari balik kat awak.

saya dah sedia. saya dah sedia utk di tembak dgn machine gun isnin dan selasa ni.

sesungguhnya saya redha.

No comments: