Saturday, June 26, 2010

bersiaran kembali di kala tunggu game start. its between Spain and Chile. Chile is leading now by 6pts meanwhile Spain is on the 2nd with 3pts. Spain kena keja kuat for this game. ini penentu kalah mati.
world cup kali ni banyak sgt kejutan. dgn France & Italy yg not qualified for the 2nd roundnya. hish. dlm kumpulan pun gagal ok. France mmg dah kechoh laa dgn macam2 hal. Italy plak player dah tua2. but its ok. see u guys again in 4 years time.

yg nampak bleh pegi jauh is Argentina. hebat ok anak2 buah maradonna nie.

jadi sape2 yg nak bet tu bet laa on Argentina. mane tau untung tenggelam timbul ada luck dieorg this year.

pemenda laa aku merapu tak tentu hala nie. yg aku taunya.. aku tgh ngantuk gila nie. kenapa laa game di kala 2.30am?! kenapaaaaaaaaa?!!

angkara korang laa aku selalu pengsan esok hari.

dah laa. game dah start.

bye!

2 comments:

Ida Izwani said...

mende gok mokcik weehhh???

im a dreamer. said...

kan kata doh aku tgh merapu. huhu.