Sunday, December 21, 2008

kisah si tanggang moden..

ayahnya seorg buruh. maknya pula seorg surirumah. bagaimana seorg anak yg paling disayangi menjadi seorg anak yg paling dibenci? jawapan dia senang jer.. jadi laa anak yg tak kenang budi.
hahahaha. saya happy. biapun sepatutnya cite nie cite sedih.

sebabnya.. saya kini tak buruk laa di mata masyarakat. biapun tak bertudung rambut kaler2,biapun gemuk bak hippo,tapi saya tetap saya yg dulu.
tak berubah biapun berhijrah ke kotaraya yg penuh pancaroba tetapi saya balik ke kuantan tetap seperti saya yg dulu.




kuantan,where the heart is.

3 comments:

zarazaznan said...

mmg tawww tembun neh...!!!

im a dreamer. said...

cikkkksssss.

ade plak bagi komen. cit :P

im a dreamer. said...

eh ciksss.

si tanggang nie bukan i tau. ade laa si *toot* yg tak sedar diri
ala2 artis gituuu.