Thursday, December 11, 2008

saya benci...

-nak fikir nak taruk title ape setiap kali nak post entry.
-buat jadual kerja setiap bulan. serabut!
-ckp dgn org yg bolok. saya tak paham.
-bila payment tak masuk. korang tau tak stress nak jawap mama saya setiap hari. tau tak?
-org yang bodoh sombong.
-bila makcik2 saya kondem diri saya. yes,im fat. u dont need to tell me every single time u meet me.
-utk membuat plan. because i dont stick with it.
-menunggu.
-berharap utk menda yg belum tentu lagi kepastian dia.
-anak cicak kecil dan cicak hitam yg bapak besar di dapur rumah saya.
-bila saya nak pecahkan ais,ais tu tak pecah. but the plastic bag is.
-bila saya sudah ade new addiction iaitu membeli kain. pasti duit saya akan habis selepas ini. mati laa.
-fairytales. i dont believe in happily ever after endings.

oh. saya dah tau nak letak title ape utk entry kali nie..

SENARAI KEBENCIAN SAYA.

sekian. terima kasih.

4 comments:

ismakuzy said...

untuk mengatasi kegemukan anda itu..
cubalah herba life....
kalu nak...contact sy ok...
hehehehehhe..
konfirm kurusnyer....
kalu tak caye,meh sini nak tunjuk...

Hanis Razak said...

ala angah..hanis pun phm perasaan everytime jumpe sedare..n the first thing they notice is how 'happy' we are..ah, persetankan itu semua..as long as u're happy..kan? jgn benci2..nanti cpt tua..hahaha..xde kene mengene lgsung..be happy!!!

im a dreamer. said...

hanissss!!

knape kunci blog? apekah? mengapakah?


to ismakuzy:

saya dah cuba. tetapi bukan kurus yg saya dapat. tapi bertambah berat badan ade laa. tak caye tanya yani.

putera pelangi said...

gemuk tu tanda hati senang...cukup makan...cukup minum... cukup pakai... segala-galanya cukup...apa nak di herankan... Malaysia ni aman dan makmur....hati senang.... semua senang....
Tapi awas... jgn gemuk sakit... haru la... he..he...
kena kuatkan semangat... baru segala usaha akan berbaloi...