Tuesday, March 30, 2010

kepantangan saya..

saya paling pantang manusia yg tiba2 nak guna nama saya utk kepentingan dia. dah laa saya tak kenal plak dia tu sape.
cerita paling pelik hari nie.
kedai perabot call nak konfirm pasal delivery. and then tokei tu tanya, "norizan ni kawan u kaa?" pastu saya ckp tak. saya tade kawan pun name norizan. then saya tanya kenape.
tokei tu ckp "bukan ke? dia ada beli perabot sama kita. hari2 kita call mau tanya bila bleh byr balance.kita mau anta ini brg. dia ckp suruh mintak sama u. dia sudah bagi duit sama u"

mmg saya terus jerit. apehal pulak. dgn saya resit cuma 1 saje. resit saya jer. apehal tetiba ada makhluk lain nak tumpang nama saya ni. tapi saya mcm tau jer dia tu sape. sebab yg saya kenal duk kat situ sorang jer.

manusia oh manusia..

No comments: