Thursday, March 4, 2010

malu besar!

sumpah mmg malu besar saya hari nie.
bak kata org tu kantoi laa.
selama nie setiap kali penyelia majlis perbandaran issued saya ntc di atas kesalahan membakar sampah,saya akan jawap balik notis tu yang tiada aktiviti pembakaran dilakukan oleh budak2 saya. siap sanggup bersumpah lagi.
tapi tadi dlm meeting bulanan,adalah seorg kompeni lain yg ckp budak saya bakar sampah. berserta gambar pulak tu sebagai bukti. eiiiii. memang malu gila aku.
terus kena basuh kaw kaw punya. selama nie menidakkan sangat.
tapi..
salah saya ke?! sebab saya tanya budak2 nie ade bakar sampah tak. seme ckp tade. dah mcm mane? saya ni plak kalau org dah ckp tade tu mmg caya laa bulat2.
sebab kalau nak pgi hari2 tgk dieorg buat keje sampai abis mmg takkan boleh. sebab saya ada byk lagi kawasan lagi nak kena pgi tengok.
tapi mmg saya mengaku salah saya. sebab percaya sgt ckp dieorg bulat2.
solutions dia saya masih tak jumpa lagi. jadinya..
esok 10am ade meeting lagi. siap sedia jer laa nak kena basuh lagi. sighs~

2 comments:

putera pelangi said...

sabor je la... tu la namanya cabaran dalam perniagaan... lain kali jgn buat lagi yek... he..he....

im a dreamer. said...

yela OJ.
stress rase. 2 hari meeting rase nak muntah sgt. uwaaaa.