Friday, April 9, 2010

letih.

minggu nie mmg rasa letih sgt2. letih badan. letih otak. letih mulut. letih segala laa.
yang paling letih sekali akaun bank laa. letih jiwa aku tgk duit kua mcm air sungai mengalir. sehari kalau tak kua 5 6 ratus mmg tak sah. oh mengapaaaaaaaaaa?!
letih otak ngan mulut ni jgn ckp laa. sikit jer lagi aku nak meroyan. bak fb status ku semalam "apsal laa aku ade pekeja yg suka buat aku nak naik darah tinggi".
nie seme mcm org tak sekolah. bila aku ckp mcm nie pandai plak putar belit tang sini.
ini org semua bodoh. takda akai. cuba laa dgr ckp bos. ape2 pun bos yg kena tanggung. yg malu dia bos depa jugak. bodoh.
pastu ade lagi hak pesen berdengki. dengki kalau kawan yg tu abis keja awal,dia kena buat keja lagi. mmg laa mangkuk. yg kawan tu keja dia kutip sampah. dah kalau sampah tak byk aritu,awal laa dia abis keja. awak tu mesin rumput. ikut jer laa jadual tu. eiiiii.
boleh kena strok aku. bedebah betul.

letih aku ngan korang nie. ni laa jadi bila amik org 'kita' keja. kompeni lain seme amik foreigner hokeh. 1 komplen pun dieorg tak dpt.

No comments: