Sunday, April 11, 2010

saya tgh pk2 nak beli missy C. tapi yg menjadi masalahnya kalau saya beli pun misti org ckp pakai imitate punya. saya bukan duduk di kotaraya. itu laa masalahnya. pemikiran org kat sini memang tak tercapai laa dek akal nie. asal tgk org pakai branded stuff seme dieorg bantai brg imitate. dieorg tatau ke some of us work very hard ok to own all those stuffs. sape suh korang tak usaha. tau tak usaha tu penting. lepas usaha baru laa ade hasil.
saya takut gak nak beli. nanti jadi cam sharifah nur i*d*ayu yg sekrg semua warga kuantan duk benci dia. even her best friend pun berpaling tadah ok. siap ade fan page fb lagi. seme duk kutuk dia pakai brg imitate. pendapat saya?
bia lantak pi laa dia nak pakai barang imitate ke ape. yg duk sibuk tepi kain dia tu buat pe. saya rase dieorg nie jeles. kalau sape2 tak kenal sharifah nur i*d*ayu tu sape. cuba google. ala.. dia nie yg dulu org kate gf ajai tu. yg kechoh masa ajai nak kawin ngan liza tu tetiba ade kua gamba dia berpeluk ngan ajai.
ok. apsal cite aku menyimpang jauh nie.

persoalan dia..
patut ke tak patut saya nak beli missy C nie? kalau nak kira total seme bag yg saya ade nie dah menyamai harga 1 missy C.

No comments: