Wednesday, July 14, 2010

mcm mcm..

dlm sepanjang kita hidup nie mcm2 org kita jumpa kan.
masa kecik2 dulu ada geng main petang2. masa sek ren ada geng rehat makan tepi tempat perhimpunan. masa sek men plak ada geng stayback kat sek,ada geng lepak libarary,ada geng lepas balik sek terus gi tgk wayang pakai baju sek. mcm mcm..

tapi bila dah besar nie,dah makin meningkat umur,makin bongok plak aku tgk kawan2 aku nie. bukan semua. ada sorang nie jer. yg lain semua mmg ngam ho laa org ckp.

aku pun tatau apa punca sebenar yg bleh jadi gaduh nie. yg aku tau yg 'bongok' seko ni sibuk laa duk palu kompang kat semua budak batch kiteorg yg kawan aku(si mangsa) dah menjanda.
kawan aku yg bercerai nie tadak apa pun. diam jer. balas pun tidak. apa pun tidak. mcm dia(si mangsa)ckp.. si 'bongok' ni tatau pape.

aku pun tapaham apehal laa si 'bongok' ni duk canang kat semua. aku antara manusia yg terawal tau(2tahun lepas) pun diam jer. yg aku jadi marahnya sebab si bongok nie tatau adab ke bukak aib org lain. apa hak kau nak jadi tukang sebar. rasa dah berbakat benor jadi kak nam gali?!

pastu bila kawan2 lain backing si mangsa ni kau kata org semua jeles ngan life kau. motifffff?!
yg nak kelakanya abis semua org dia remove from twitter and bbm list dia. kecuali...
jeng jeng jeng...

AKU! hahahahah. apa motifnya pun ku tatau.

kwn2 aku yg lain ckp dia nie memilih kawan. nak kawan ngan yg ado2 jer. matik ler. mak ni org ado2 ke nok? kau manjang bfast lunch dinner hotel. mak makan kat mamak jer nok. yg penting daily dosage of my teh layer dapat. kalau tak dapat bleh gigil parkinson aku. lunch apetah lagi. makan nasi lauk ayam lemak cili api jer kdg2 tu. nan ado makan hotel.

tang mane ado2 aku tu nok?

ei. insap2 laa kawan. dah laa dulu masa sek org panggil kau perempuan gila. sebab tinggi sgt imiginasinya(suka reka cite)





No comments: