Saturday, October 4, 2008

1st raya..

ade kejadian tau time pagi raya nie.
pagi2 tu bangun dah laa sleepy gila. sbab tido pkul 4pagi nak siapkan jahit manik. lepas bangun tu menda 1st aku check adalah camera. check2 bateri tinggal 10% camtu. pastu aku sibuk laa cari charger nak charge batt. sekali check2... charger hilang daaa!
masa nie tak panik lagi. lepas tu aku punggah laa segala harta menda aku. pastu sah. memang charger camera aku tade. okeh. its time to panic. time nie memang dah panik btul2 dah. aku dpt agak mek ani akan marah aku dgn penuh emosiiiii. tapi what to do kan. aku terkenal ngan my kelam-kabutness :)

so,raya kali ini.. tade gamba family. tapi rasanye tiap2 tahun pun tade.
1st house yg kitaorg pgi adalah open house rumah MB. pics tarakk. ada dlm camera ma kot. pastu balik umah... ZZzZzZzZzz. membuta laa. ape lagi. perut dah kenyang. huhu.

aku start jalan beraya at 4pm mcm tu. umah yg dituju adalah umah hisham. gila laa. memang meriah gila raya umah dia. mcm open house.
pastu nampak adik hisham pakai SLR. same ngan aku plak tu. trus pinjam charger. hahaha. sempat tu. sempat laa charge kejap. dapat laa begamba. tapi tak byk pun.
lama gak kitaorg lepak umah dia. dari pkul 4lebih sampai maghrib.




aku rasa nie laa raya paling best aku penah rasa. series.

No comments: