Thursday, October 30, 2008

biar papa asalkan bergaya..

manusia nie ade mcm2 ragam. ada yg bodoh sombong. ada yg rasa bagus. ada yg poyo. ada yg terlalu humble. macam2..

tapi kawan aku sorang nie lain mcm skit. dah laa tak berduit. bukan aku nak ckp eh. tapi rasanye ramai yg tau. tapi kalau bergaya.. kalah anak tokey kopitiam. tetiba. huhu ;P
kalau baju,seluar,kasut semua nak branded. tak main laa cap ayam punya.

tapi setakat bergaya tapi duit tarak buat ape. sembang berapi jer kuat.

motif entry kali nie biasa laa. setiap kali hujung bulan time kutip hutang misti naik darah tinggi aku. setiap kali hujung bulan k.

ade ke patut. aku suh bayar hutang ikut agreement,dia bantai marah aku plak. sah gilo.

dan aku dah macam ceti dah nie. tinggal tak kunyah sireh dan calit kapur kat dahi sajor.

2 comments:

Hanis Razak said...

jgn marah2..sabar..biasa la org ni mcm2 hal..

im a dreamer. said...

tu laa.
bakpe laa kawan angah nie ramai yg gilo. heran aku.