Wednesday, October 29, 2008

hasad dengki.

dulu masa f2,aku ade seorg classmate bernama hassad. nama dia just hassad. pelik kan knape ade mak ayah yg bagi nama anak dia hassad. aku ingat lagi ustaz aku mase tu ustaz ismail nihat. dia nie hari2 beria2 suh hassad nie pujuk mak ayah dia bawak dia gi JPN tuka nama. sbab dia kate nama tu tak elok.
and hassad membesar sebagai seorg budak yg pelik aku rasa. dia sgt lembik cam bapuk. opps! sorry kalau ade org yg kenal dia baca ape yg aku tulis nie. jangan nak repot kat dia plak k.
ari2 kat sekolah misti menangis. cam xde keje lain. ari2 menangis. aku tak ingat laa plak sebab ape dia selalu nangis. sebab org selalu ejek nama dia ke,sebab org selalu kacau dia sbab dia mcm bapuk ke. ish. tah laa. pastu hujung tahun f2 tu dia pindah. tatau laa pindah mane.

sbnarnye aku tanak pun cite pasal hassad nie. tetiba jer. huhu.
point aku adalah...

aku ade seorg adik yg sgt pendengki. bukan ani. ani dan aku sgt ngam.

dah2 laa tu berdengki. cuba tgk apa yg mu dah dpt n bandingkan ngan kiteorg. yes. mu mungkin blaja tinggi. bf mu mungkin keje gaji banyak. tapi pls.. sudah2 laa tu. letih aku nak layannnnn.

rasanye kan..

ape dah jadi ngan hassad eh?

2 comments:

Hanis Razak said...

nape la name dia hassad...apekah x terdpt name lain..

cube bygkan kalau dia dengki kt org..mesti org panggil dia..hassad dengki..hassad dengki..gile klaka kan?nasib baik dia bapuk angah..

anieee said...

heheehe..
ape la hanis nie...
hehehe..