Monday, November 3, 2008

hari minggu..

bagaimana hari minggu cik-cik sekalian?
hari minggu saya sgt memenatkan. dimana saya dan ani secara sukarela telah mengenrollkan diri ke kelas cupcake. okeh. pembetulan. ani tidak sukarela. tetapi dipaksa rela oleh saya utk pegi. supaya saya ada teman di kelas. huhu.
tapi saya rasa ani tidak menyesal. kerana kelas cupcake ini sgt seronok. cuma memenatkan. penat nak mendeko. dah laa kecil. kena teliti pula. memerlukan kosentrasi dan tahap kesabaran yg tinggi. so,ini adalah hasil kerja kitaorg. cupcake with fondant deco. not bad laa kan for the 1st trial.


saya bangga :)


cik dirah,
ucapkan tahniah buat kami. saya tau awak adalah silent reader blog saya. benar kan?

2 comments:

Dirah said...

tahniah kak ida and yan!

and saye mau cupcakes juga pls! :D

im a dreamer. said...

ei budak nie.
tgk cookies nak cookies. tgk cupcakes nak cupcakes pula. aiyooooo :P