Thursday, November 6, 2008

luahan hati..

hari nie sape sempat tgk wanita hari ini? anyone?
saya sempat. sempat utk menonton luahan hati seorg wanita yg bergelar isteri.
mungkin faktor tak bekerja tu membuatkan saya punya masa utk tgk tv. wanita hari ini special sikit. hanya utk membincangkan masalah abby and norman hakim. hari2 kuar paper cite pasal diaorg nie. dan hari2 jugak saya akan ckp yg abby nie gila. mungkin meroyan. tapi akhirnya dia keluar dgn berani. secara langsung bercakap tentang masalah rumahtangga dia. bagi saya dia seorg yg berani. berani kerana dia benar. tade ape nak sorok. dan saya kagum. kagum dengan kekuatan dia.



till today masih tiada statement dari norman hakim and memey. mungkin kerana takut. org yg takut nie cuma satu jer yg menjadi punca ketakutan mereka. takut kerana salah. seriesly,saya tidak penah dengar/kenal artis bernama memey. tahniah saya ucapkan. karier kamu terkubur di sini saja.



buat abby,
InsyaAllah Allah akan bantu umatNya yg teraniaya.





dari saya,
bukan peminat cerita melayu/artis2 msia.

No comments: